Otse põhisisu juurde

Eriskummaline aastavahetus

Olen viimased kaks uut aastat vastuvõtnud oma pere ja lähedastega ning peaaegu alkoholi vabalt (#viimaseldetsembripäevaleijoo). Miski pärast on ikka traditsioon, et uue aasta peab vastuvõtma sõpradega ja suure joominguga (või veidi väiksema joominguga) ning laud peab samuti toidust lookas olema. Selle aasta võtsin vastu maal kodus olles. Peale minu oli veel emme ja issi ja minu hall kleenuke kass Tupsu.

Terve päeva õmblesime emaga mulle uut kleiti. Sest olen avastanud, et poes pole selliseid kleite nagu mina tahan. Ägeda, erilise, värvilise mustriga, lehviv ja loomulikult taskutega. Õhtu saabudes tuli alles meelde, et ma pole terve päev söönud ja nii soendasin meile eilset "jõulupraadi" - kartul, verivorst ja hapukapsas - ei midagi suurt ja erilist. Vaatasime isaga telekast etv aastavahetusprogrammi ning tund enne uut aastat alustasime ema poolt väljamõeldud töötoaga.

Otsisime välja vanad ajakirjad, igale ühele A3 valge paberi, käärid, liimid ja pliiatsid ning algaski vaikne ajakirjades sirvimine, rebimine ja lõikamine. Vahepeal keegi meist vaikselt torises, et ei leia sobilikku pilti, millega illustreerida oma järgmise aasta soovi. Mina, kes olen oma elus rohkem kui ühe kollaaži teinud, sain üpriski kiiresti oma materjali kokku ja juba liimisin neid usinasti oma paberile. Samal ajal kui ema otsis ikka raha pilti ajakirjadest. Ja isa torises, et kuidas on võimalik leida meeste asju naiste ajakirjadest. Tegelikult otsis salaja beebi pilti. Tänu sellele töötoale tuli uusaasta ootamatult, sest kõik kolm olime süvenenud oma uueaasta soovide visualiseerimisega.

Ma ei avalikusta palju meie kollaažide lõpptulemusi. Aga võin võtta lühidalt kokku oma soovid. Minu uue aasta suurim soov on, et ma oskan ennast rohkem usaldada, jääda endale kindlaks, hoolida ja armastada iseend. Leida aega rohkem iseendale. Ja panna rõhku kõige olulisemale. Ja jätta kõrvale vähem olulisemad asjad. Asjad, mis mind ei huvita, mis mind ei köida või mis on vähem väärtuslikum mu tulevikule. Ma tean ja tunnen, et see aasta teen mõned suuremad muudatused oma elus, üle pika aja. Võib juhtuda, et muudan oma elukohta, eriala ja seoses sellega ka saavad mulle olulisemaks mu pere ja lähedased. Aga ei tohi midagi ära sõnuda, seega jään lootma kõige paremat. Usun kõige paremat! Kui korraks laskuda horoskoopi, siis see aasta on ikkagi minu aasta- sea aasta.

Ja nüüd väike ajarännak tagasi jõuluaega. Nädal enne jõule jõudis minuni väike pakk teiselt poolt maakera. Teadsin seda oodata juba kaks kuud. Vahepeal meenus ja muretsesin, et äkki läks poole tee peal kaotsi või saatja unustas mu ära. Ei. Liina ei unustanud mind ära. Kuidas ta saigi, kui see oli tema enda soov saata mulle oma elu esimesed juuksurikäärid. Seda rõõmu ei saanud ma kirjalikult väljendada ja nii sündis instagramis minu elu esimene live´ video. See oli päris hirmus ja veider kogemus, rääkida oma telefoniekraaniga. Teadmata täpselt, kes mind hetkel näeb ja kuuleb. Ja te ju ainult võite arvata, kui kallid on ühed professionaalsed juuksurikäärid, aga neid kääre ei saa isegi rahaliselt hinnata. Kõige suuremad tänusõnad Liinale!

Uskumatu, mida elu võib meile pakkuda. Ma ei väsi kordamast. Kui te midagi väga tahate ja soovite, aga te ei tea, kas see on õige, siis minu soovitus on ikkagi võtta ette see rännak meeldiva teadmatuse suunas. Teadmatuse suunas, tundes, et see meeldib mulle. Et ma naudin seda teekonda oma unistuse poole. Me ei saa enne teada, kui seda rännakut ette ei võta. Ja kui ei sobi ja ei meeldi ikkagist, siis alati saab seda suunda muuta. Vähemalt teame, mis meile ei meeldi! Tehke oma elus julgeid samme! Ja vaadake mis saab? Mina olen üllatunud! Sõnatu!




Kolmeteistkümnes samm nullkulu poole:
Metallist vahetatavate teradega raseerija. Tartu Kaubamajast meesteosakonnast.
Võtsin hullult hoogu, et see ost ära teha, sest olin kuulnud nii palju lugusid sisselõikamisest ja veritsemistest. Ma ei tea, miks ma nii tõsiselt neid lugusid võtsin. Ptüiptüiptüi üle õla. Saan olla ainult rahul. Väga rahul. Ainuke hirm on, et pillan selle maha.


frederick.ee



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Teeme koos puuviljakoti

Mulle kirjutas üks armas Reti, kes nägi selles Delfi videos minu puuviljakotte ja palus, et saadaksin juhendi, kuidas ma neid kotte teen. Ma olen juba neli päeva vaevelnud selle juhendi kirjutamisega, sest see pole üldse nii lihtne, kui ma alguses arvasin. Alguses mõtlesin et teen skeemi ja värki, aga lõpuks viskasin hiire nurka ja otsustasin, et näitan skeemis kuidas alustada aga lõpu peate heegeldama ainult juhendi abiga. Et midagi jääks, ka minu "firma" saladuseks, siis võib juhtuda, et teil ei pruugi juhendiga esimesel korral hästi välja tulla, see tähendab, et peate olema ka ise veidi loovad ja nuputama kuidas selle skeemi ja juhendi abiga kott valmis heegeldada. (Ma lihtsalt ei taha öelda, et ma ei osanud paremat juhendit kirjutada). Ja loomulikult vajadusel võite minu poole isiklikult pöörduda ja abi paluda. Vaja läheb: Heegelniiti ja heegelnõela (mina kasutasin suurust- USA 5 / Eesti 0.5) Kuidas heegeldada endale puuviljakott: Puuviljakoti alustamise skee

Tuul ja kliimaärevus

Eile oli siis see päev kui ma võtsin oma salongi juhendajat Priidut kuulda ja tegin koolist poppi. Nimelt ma olen Tallinnas vastu pidanud juba 4 kuud, aga vaikselt tekib kõigest taas tüdimus, kas novembrikuu pimeduse või millegi muu pärast, kes seda teab. Mainisin seda Priidule, et koolist juba vaikselt tüdimus, sest ma olen alates 7 aastasest saadik järjest koolis käinud- see teeb siis 17 aastat- see on suurem osa minu elust. Ja tahaks järjest enam olla lihtsalt üks suur täiskasvanud inimene, kes käib tööl, maksab üüri ja suudab endale ise söögi lauale osta ja ka valmistada. Igatahes Priit soovitas vahest poppi teha ja kool ikkagi ära lõpetada. Ja ma mõtlesin, et kui poppi teen, siis peaks aja kuidagi kasulikult ära kasutama ehk siis milleks mul kunagi väga aega ei jää - blogikirjutamiseks (ja muidugi veel umbes 99 asja, mida peaks võiks oleks armas teha) Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada täna. Ma olen märganud, et ma ei näe otseselt vaeva, et elada pakendi- ja plastikuvabal

Kapselgarderoob ja Marie Kondo

See postitus on inspireeritud ühest kindlast postitusest -  slow.ee . Kui olete huvitatud jätkusuutlikust elustiilist, siis soovitan seda lehekülge jälgida ka  Facebookis . Kõik algas eelmisel talvel - siis kui teadsin, et ma lähen mõne kuu pärast Austriasse. Ma olin veidi paanikas. Ma teadsin, et mul on üks suur kohver, kuhu peab mahtuma 23kilo asju aga mul on suur garderoob. Sealt ma pean valima natuke talveriideid, siis natuke kevaderiideid ja siis sinna otsa ka mõned kergemad suvehilbud. Saate isegi aru, et suvehilbud mahuvad kindlasti, aga kuidas ära otsustada, millised talveriided kaasa tulevad. Otsus oli väga lihtne. Ma pean valima ühe tooni ja kõik asjad lähtuvad sellest, et kõik sobivad kõigega. Mis te arvate, mis tooni ma valisin? Loomulikult must, mis varieerus halliga. Okei olin nõus, et üks kollane ja sinine kampsun võiksid ka olla väikesteks aktsientideks. Ülla-ülla. Pakkimine läkski mõne kuu pärast üpriski sujuvalt ja ilma väga suure paanikata. Aga mis selgus Austria