Otse põhisisu juurde

Sügisene meigikott

Enne sügist on hea aeg teha väike ülevaade meigikotist. Kui suvel ei taha endale väga meiki panna, sest päike on näo ise sobivalt jumekaks teinud, siis mida järjest lähemale jõuab talv, siis seda enam seda kreemikest näkku on soov mätsida. See mida peale määrin, peab olema selline, mida olen nõus ka sisse sööma. Uued tooted on just sellised, mis hoiavad naha loomulikuna ja puhtana ning on seal juures looma- ja keskkonnasõbralik.

Uued tooted, minu meigikotis.

Aga vahetus ei pea toimuma kohe, kasuta julgelt ära oma praegune toode ja siis vaata, mis järgmisena. Pole vaja osta ka asju, mida sa ei vaja või sul on neid juba kolm. Mul aga just said mõned tooted otsa või vanaks ja see oli hea aeg veidi uuendada oma meigikotti. Loomulikult on mul meigikotis ka tooteid, mis pole keskkonnasõbralikud. Aga küll tuleb neilgi aeg vahetuda paremate vastu kui need otsa saaavad.

Mida ma eelkõige soovin, et meigitoode oleks:
  1. Naturaalne - nii koostisainete kui ka pakendi puhul, kuid et see oleks ka minu näol loomulik.
  2. Keskkonnasõbralik - papist või taastäidetav pakend
  3. Loomasõbralik ehk vegan - ei ole tehtud loomseidkatseid

Tutvustan paari uut toodet, mille kasutamist alustasin kuuaega tagasi.

1. Peitekreem Couleur Caramel (11)
Sisaladab: magusmandli õli, oliiviõli skvalaan, oliivi skvaleeni karnaubavaha, sheavõi, baobabiõli, mesilasvaha, kastroorõli, kandelillavaha, taimne E-vitamiin.
Pakend: Ümmargune papist ümbris
Kommentaar: Siidine ja hästi kattev peitekreem. Olen ostuga väga rahul.
Ostetud: Solarise kosmeetikapoest Pillerkaar. Toote leiab ka e-poest Sinu Looduskosmeetika.




2. Zao Mineral Silk tolmpuuder (500 Mattifying invisible)
Sisaldab: Taimsed ekstraktid ja õlid, mis niisutavad ja kaitsevad näonahka. Tänu kõrgele ränidioksiidi sisaldusele on bambuspuuder vananemisvastase toimega. Toode ei sisalda talki ning hõbeda mikro-osakesed on antibakteriaalse toimega.
Pakend: Korduvtäidetav
Kommentaar: Kuna pole varem tolmpuudrit kasutanud, tundub see aslguses ebamugav. Kuid nahal on tolmpuuder värkse ja loomulik.
Ostetud: Iluspekter.com



3. Zao tugevdav küünelakk
Kommentaar: Olen juba mitmeid aastaid jäänud selle juurde, et mu küüned ei ole lakitud ning ma pole kunagi pannud endale geelküüsi. Õnneks mu küüned on minule piisavalt pikad ja ilusad, kui talviti nad soovivad lisa tugevust. Selleks olen ma kasutanud tugevdavaid läbipaistvaid küünelakke. Paar korda kuus, lõikan ja viilin ning lakin. Ning saan jälle olla rahul oma naturaalsete küünte üle. Minu jaoks on alati olnud võrrad laused "Ma lähen täna maniküüri" või "Mul on maniküüri juurde aeg kirja pandud" Õnneks ma ei ole selles osas nõudlik ja nii saan ma maniküüri teha pidžaamas telekat vaadates. :)
Ostetud: Iluspekter.com

4. Zao Volume & Sheating Mascara ripsmetušš- REFILL (085 Ebony)
Kommentaar: Eelmisest aastast ostetud Zao ripsmetušš sai vanaks ja selle asemel, et uut osta ostsin refilli. Selleks on vaja vanasisemu pakendist eemaldaa ja lihtsalt panna uus täide. Aga kas ainult minul juhtub nii, et ma saan pool praagid tooted või neid polegi nii lihtne korduvtäita kui õppevideos näitab. Nimelt ühe poole sain näpitsatega välja tõmmatud, kuid ripsmetušši harjastega pool ei tahtnud kuidagi välja tulla. Mis lõppes sellega et ma lõhkusin vana täiteanuma täielikult ning nuud on mu ripsmetušši üks osa poolik, kui mitte öelda katki. Kuid positiine on see, et kasutada saab ja pakend võtab meigikotis veidi vähem ruumi, kui enne. Peab olema positiivne!
Ostetud: Iluspekter

Ripsmetušši pakend

Ripsmetušši refill


5. Kulmugeelile asendustoode
Viimane, millest täna juttu teen ei ole otsene soovitus ühelegi kindlale kulmugeeli tootele. Kuid kui kellegil on sama mure nagu mul, et pikad kulmukarvad vajavad taltsutamist, siis kulmugeel on parim asi selle tarbeks. Kui mu eelmise aasta ostetud kulmugeel suvel otsa sai, olin veidi paanikas. Dilemma, kas osta uus või välja nuputada, kuidas ise teha geeli, et seda ostma ei peaks, ega ka uut sodi endale koju juurde ostma. Googeldasid. Ja leidsin vastuse. Kuna mul on olemas väike tuub juuksegeeli, siis täitsin kulmugeeli anuma juuksegeeliga ja nüüd olen juba mitmeid kuid geelitanud oma kulme geeliga, mis tegelikult on mõeldud juustele. Uskumatu, aga pole mingi vahet!

Mis järgmiseks?
Kui leian sobiva huulepulga tooni ning silmalao värvid otsa saavad, siis esimese asjana ma piilun, mida soovitavad Sinu Looduskosmeetika ja Iluspekter mulle. Kas ka sina mõtled rohkem sellele, mida sa endale näkku määrid?



Nii näevad välja Iluspektri poolt saadetud pakid seest poolt. Ime armas! :)



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Teeme koos puuviljakoti

Mulle kirjutas üks armas Reti, kes nägi selles Delfi videos minu puuviljakotte ja palus, et saadaksin juhendi, kuidas ma neid kotte teen. Ma olen juba neli päeva vaevelnud selle juhendi kirjutamisega, sest see pole üldse nii lihtne, kui ma alguses arvasin. Alguses mõtlesin et teen skeemi ja värki, aga lõpuks viskasin hiire nurka ja otsustasin, et näitan skeemis kuidas alustada aga lõpu peate heegeldama ainult juhendi abiga. Et midagi jääks, ka minu "firma" saladuseks, siis võib juhtuda, et teil ei pruugi juhendiga esimesel korral hästi välja tulla, see tähendab, et peate olema ka ise veidi loovad ja nuputama kuidas selle skeemi ja juhendi abiga kott valmis heegeldada. (Ma lihtsalt ei taha öelda, et ma ei osanud paremat juhendit kirjutada). Ja loomulikult vajadusel võite minu poole isiklikult pöörduda ja abi paluda. Vaja läheb: Heegelniiti ja heegelnõela (mina kasutasin suurust- USA 5 / Eesti 0.5) Kuidas heegeldada endale puuviljakott: Puuviljakoti alustamise skee

Tuul ja kliimaärevus

Eile oli siis see päev kui ma võtsin oma salongi juhendajat Priidut kuulda ja tegin koolist poppi. Nimelt ma olen Tallinnas vastu pidanud juba 4 kuud, aga vaikselt tekib kõigest taas tüdimus, kas novembrikuu pimeduse või millegi muu pärast, kes seda teab. Mainisin seda Priidule, et koolist juba vaikselt tüdimus, sest ma olen alates 7 aastasest saadik järjest koolis käinud- see teeb siis 17 aastat- see on suurem osa minu elust. Ja tahaks järjest enam olla lihtsalt üks suur täiskasvanud inimene, kes käib tööl, maksab üüri ja suudab endale ise söögi lauale osta ja ka valmistada. Igatahes Priit soovitas vahest poppi teha ja kool ikkagi ära lõpetada. Ja ma mõtlesin, et kui poppi teen, siis peaks aja kuidagi kasulikult ära kasutama ehk siis milleks mul kunagi väga aega ei jää - blogikirjutamiseks (ja muidugi veel umbes 99 asja, mida peaks võiks oleks armas teha) Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada täna. Ma olen märganud, et ma ei näe otseselt vaeva, et elada pakendi- ja plastikuvabal

Kapselgarderoob ja Marie Kondo

See postitus on inspireeritud ühest kindlast postitusest -  slow.ee . Kui olete huvitatud jätkusuutlikust elustiilist, siis soovitan seda lehekülge jälgida ka  Facebookis . Kõik algas eelmisel talvel - siis kui teadsin, et ma lähen mõne kuu pärast Austriasse. Ma olin veidi paanikas. Ma teadsin, et mul on üks suur kohver, kuhu peab mahtuma 23kilo asju aga mul on suur garderoob. Sealt ma pean valima natuke talveriideid, siis natuke kevaderiideid ja siis sinna otsa ka mõned kergemad suvehilbud. Saate isegi aru, et suvehilbud mahuvad kindlasti, aga kuidas ära otsustada, millised talveriided kaasa tulevad. Otsus oli väga lihtne. Ma pean valima ühe tooni ja kõik asjad lähtuvad sellest, et kõik sobivad kõigega. Mis te arvate, mis tooni ma valisin? Loomulikult must, mis varieerus halliga. Okei olin nõus, et üks kollane ja sinine kampsun võiksid ka olla väikesteks aktsientideks. Ülla-ülla. Pakkimine läkski mõne kuu pärast üpriski sujuvalt ja ilma väga suure paanikata. Aga mis selgus Austria