Otse põhisisu juurde

Hambapesu

Selles postituses, siis jälle toodetest natuke. Katsetasin 4 erinevat hambapastat/pulbrit/seepi. Ühesõnaga 4 erinevat hambapesu vahendit. Kaks ostsin ise, kaks + hambaharja sponsoreeris sõber sünnipäevakingina. Tänan!

Täna, siis lõpuks kirjutan neist pikemalt ka siin. Neid tooteid ei saa paremuselt järjestada, sest peaaegu igal tootel on veidi erinev funktsioon hambapesus. Mõnda võib igapäevaselt kasutada ja mõnda vaid nädalas paar korda. Aga alustame selles järjekorras nagu mina neid kasutama hakkasin.

Pildilt hambaseep puudu, sest sellega ma pesen maakodus.


1. Organic Care looduslik hambaseep Inglise piparmündiga
Alustasin kasutamist juba aasta tagasi. Ja kui pakendil on kirjas, et seda jätkub kuni pooleks aastaks, siis kas minu laiskuse tõttu või seetõttu, et ma olen selle kõrvalt vahelduseks kasutanud ka muid pastasid, siis minu puhul seda seepi jätkuks veel 3 aastaks.

Kasutamine: Niiske hambaharjaga hõõruda õrnalt vastu seepi. Piisab vähesest hõõrumisest, kui juba seep harjastel hakkab vahutama. 

Vahutab / ei vahuta: Kui oled inimene, kes on harjunud siiski, et asjad vahutavad, siis see toode on ainus neist neljast, mis vahutab. 

Maitse: Kui pakendil väidab, et piparmündi maitseline, siis ma pole seda maitset kordagi tundnud. Pigem on alguses harjumatu vaha või seepi maitse, mis hakkas vastu ja tekitas minus reaktsioone, mida hambapesus kindlasti tunda ei taha. Sellegi poolest pesin edasi ja nüüdseks juba harjunud. Ostsin ka vahepeal lisaks piparmündi eeterlikkuõli, mida tilgutsin seebile. Tänu sellele jäi pärast pesemist värkse maitse ja suu õhkas samamoodi nagu tavalise hambapasta puhul. 

Tulemus: Hambad on tuntavalt puhtamad ja siledad. 

Pakend: Papist. Aga kuna elasin suvel nädal aega metsas, siis tõstin väikse osa vett pidavamasse anumasse. Ehk siis seda saab ka poolitada ja jagada näiteks sõbraga või kui elad erinevates kohtades. 




2. Organic Care looduslik hambapasta Inglise piparmündiga
Kasutanud alates septembrist ja pool purki on juba tühi.

Kirjeldus: Hambapasta kaltsiumkarbonaadi ja naatriumbikarbonaadiga puhastab ja remineraliseerib hambaid loomulikult, kuna sisaldab mineraalaineid nagu kaltsium, kaalium, magneesium ja looduslik orgaaniline räni. Teadlased on avastanud et piparmündi eeterlik õli on väga efektiivne anaeroobsete bakterite hävitamisel. See tüüp baktereid vohab madala hapnikutasemega keskkondades nii nagu on suus, ning võivad põhjustada igemehaigusi.

Kasutamine: Pastat saab tõsta hambaharjale, kas puidust spaatliga, mis on pastaga kaasas või nagu mina laiskusest pistan harjased lihtsalt pasta sisse. Sain mõned nädalad tagasi ka teada fakti, et pastat (KÕIKI pastasid) peaks veidi suus hoidma enne loputamist!

Maitse: Sellel on siiski veidi piparmündimaitset tunda, kuid kui eelmine oli vaha maitset tunda, siis sellel on savine konsistents.

Tulemus: Hambad tuntavalt puhtamad ja tänu piparmündile jääb suu natuke õhkama.

Pakend: Taaskasutatav klaaspurk, alumiiniumist kaas, papp (trükk: taimne tint) ja kompostitav bambusspaatel




3. Organic Care looduslik hambapasta kookosõli baasil valgendav aktiivsöega
Kirjeldus: Selle hambapasta sisse on segatud orgaanilist inglise piparmündi eeterlikku õli ning aktiivsütt, mida on valmistatud kookosest. Õli on soojendav, vürtsikas kerge magusa lagritsasarnase aroomiga, kus aktiivsüsi puhastab ja valgendab hambaid. Tegemist on täisloodusliku õrnalt abrassiivse hambapastaga, mis on ideaalne alternatiiv hambavalgendussüsteemidele.

Kasutamine: Seda olen pannud siiski spaatliga, sest selle konsistents on veidi paksem. Kuigi pakendil pole kirjas, siis soovitan siiski seda kasutada paar korda nädalas, mitte igapäev.  Sest see pasta valgendab hambaid. 

Maitse: Savi ja söe konsistentsiga. Tugevat esile tõusvat maitset ei ole. 

Pakend: Taaskasutatav klaaspurk, alumiiniumist kaas, papp (trükk: taimne tint) ja kompostitav bambusspaatel




4. Organic Care looduslik hambapulber teepuu õliga
Seda olen ainult ühe korra kasutanud, kuna selle maitse ja toime suus on üllatuslik ja veider.

Kirjeldus: See peen looduslik ja mürgivaba pulber toimib absorbeerides ja poleerides hambapinnalt plekid ja katu. See on täiesti ohutu ja kiiretoimeline toode, mis on valmistatud ilma peroksiidide, fluoriidiühendite ja sünteetiliste maitseainetega. Me segame kokku peene farmatseutilise kraadiga Kaolin savi ja söögisooda, mis mõlemad on toidu kvaliteediga ning ohutud ka kogemata alla neelates. Valgendava toimega. 


Kasutamine: Kuna see on pulber, siis pistan ka hamaharja lihtsalt purki. Pärast mida hakakb pulber märgadel harjastel kohe kihisema ja loomulikult see toimub hambaid pestes edasi, Mis on alguses ehmatav ja tekitab veidra tunde. Nädalas kasutada maksimum üks kuni kaks korda. 


Maitse: Kui teate kuidas maitseb teepuu õli, siis just nii see maitsebki.





Hambahari, mida praegu kasutan:
Geaorganics bambusest hambahari, pehme aktiivsöega rikastatud harjased


Andke teada, mida teie kasutate koos oma poolsete kommentaaridega ja mida kindlasti soovitaksite teistele ka? Head hambapesu koos Stigi lauluga: https://www.youtube.com/watch?v=zJLVGNLLo-M



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Teeme koos puuviljakoti

Mulle kirjutas üks armas Reti, kes nägi selles Delfi videos minu puuviljakotte ja palus, et saadaksin juhendi, kuidas ma neid kotte teen. Ma olen juba neli päeva vaevelnud selle juhendi kirjutamisega, sest see pole üldse nii lihtne, kui ma alguses arvasin. Alguses mõtlesin et teen skeemi ja värki, aga lõpuks viskasin hiire nurka ja otsustasin, et näitan skeemis kuidas alustada aga lõpu peate heegeldama ainult juhendi abiga. Et midagi jääks, ka minu "firma" saladuseks, siis võib juhtuda, et teil ei pruugi juhendiga esimesel korral hästi välja tulla, see tähendab, et peate olema ka ise veidi loovad ja nuputama kuidas selle skeemi ja juhendi abiga kott valmis heegeldada. (Ma lihtsalt ei taha öelda, et ma ei osanud paremat juhendit kirjutada). Ja loomulikult vajadusel võite minu poole isiklikult pöörduda ja abi paluda. Vaja läheb: Heegelniiti ja heegelnõela (mina kasutasin suurust- USA 5 / Eesti 0.5) Kuidas heegeldada endale puuviljakott: Puuviljakoti alustamise skee

Tuul ja kliimaärevus

Eile oli siis see päev kui ma võtsin oma salongi juhendajat Priidut kuulda ja tegin koolist poppi. Nimelt ma olen Tallinnas vastu pidanud juba 4 kuud, aga vaikselt tekib kõigest taas tüdimus, kas novembrikuu pimeduse või millegi muu pärast, kes seda teab. Mainisin seda Priidule, et koolist juba vaikselt tüdimus, sest ma olen alates 7 aastasest saadik järjest koolis käinud- see teeb siis 17 aastat- see on suurem osa minu elust. Ja tahaks järjest enam olla lihtsalt üks suur täiskasvanud inimene, kes käib tööl, maksab üüri ja suudab endale ise söögi lauale osta ja ka valmistada. Igatahes Priit soovitas vahest poppi teha ja kool ikkagi ära lõpetada. Ja ma mõtlesin, et kui poppi teen, siis peaks aja kuidagi kasulikult ära kasutama ehk siis milleks mul kunagi väga aega ei jää - blogikirjutamiseks (ja muidugi veel umbes 99 asja, mida peaks võiks oleks armas teha) Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada täna. Ma olen märganud, et ma ei näe otseselt vaeva, et elada pakendi- ja plastikuvabal

Kapselgarderoob ja Marie Kondo

See postitus on inspireeritud ühest kindlast postitusest -  slow.ee . Kui olete huvitatud jätkusuutlikust elustiilist, siis soovitan seda lehekülge jälgida ka  Facebookis . Kõik algas eelmisel talvel - siis kui teadsin, et ma lähen mõne kuu pärast Austriasse. Ma olin veidi paanikas. Ma teadsin, et mul on üks suur kohver, kuhu peab mahtuma 23kilo asju aga mul on suur garderoob. Sealt ma pean valima natuke talveriideid, siis natuke kevaderiideid ja siis sinna otsa ka mõned kergemad suvehilbud. Saate isegi aru, et suvehilbud mahuvad kindlasti, aga kuidas ära otsustada, millised talveriided kaasa tulevad. Otsus oli väga lihtne. Ma pean valima ühe tooni ja kõik asjad lähtuvad sellest, et kõik sobivad kõigega. Mis te arvate, mis tooni ma valisin? Loomulikult must, mis varieerus halliga. Okei olin nõus, et üks kollane ja sinine kampsun võiksid ka olla väikesteks aktsientideks. Ülla-ülla. Pakkimine läkski mõne kuu pärast üpriski sujuvalt ja ilma väga suure paanikata. Aga mis selgus Austria