Otse põhisisu juurde

Kaks esmaspäeva järjest

Pärast seda kui terveks sain olen rohkem püüdnud mõelda endale ja vähem vaeva näha, et teised mu ümber oleksid õnnelikud. Ma kaldun ikka olema selline, kes vaatab, et kõigil oleks hea olla, kes on mu ümber. Ma lausa muretsen sellepärast, et kui keegi seltskonnas ei tunne end millegi pärast hästi, siis see on minu süü. Et ma ei anna talle piisavalt tähelepanu või tal on igav. Sellepärast võib juhtuda ka, et mina olen seltskonnas see, kes kannab rolli nimega "tola" või "narr", sest mulle on väga oluline, et inimesed, kes minuga on, tunnevad end hästi ja veel parem kui lausa õnnelikuna. Tegelikkus on, aga see, et ma unustan iseendale tähelepanu anda, sest kogu mu energia kulub teistele. Seekord aitas mind korrale kutsuda väike sutsakas kodus, maal olemine. Pere lähedus ja linnast eemaldumine on nagu värske hingetõmme, mis annab jälle energiat linnas ellujäämiseks.



Pole vist kunagi tulnud linna pühapäeva hommikul. Täna on see eriline päev, kui täna on esmaspäeva tunne ja homme on jälle esmaspäev. Vändras oli paks udu ja pigem vihmane, siis lõuna-eestis lõõskab päike ja patt on istuda toas ja teha koduülesandeid, kui samal ajal ratas kuuris karjub: "Sõida minuga!" Nii ma sõitsin kesklinna poodi šoppama (ilusa ilmaga on tuju vist rahakotti tuulutada).

Kolm asja, millega ma täna end hellitanud/hellitan:

1. Vitamiinid: Kuna lubasin endale, et kasvatan nüüd juukseid (naerge, naerge, aga kooli lõpetamisel on mul õlgadeni juuksed!!!), siis selle kiirendamiseks ostsin endale vitamiine.

2. Luule: Käisin raamatupoes ja sain teada, mis raamatu ma endale jõuludeks kingin. Mulle nimelt meenus mu kunagine hobi - osta endale luuleraamatuid. Hetkel ei ole rahaliselt end nii palju võimalik hellitada. Lisaks leidsin, et lõpuks on tulnud "minu" seeriasse uus lisa, mida pikkisilmi ootasin enne Austriasse minekut - "Minu Viin". Selle sebin endale raamatukogust.

3. Teater: Pärast seda postitust jooksen väiksesse Vanemuinesse vaatama etendust, mida ainukesena kiideti maalisaalis - "Mees, kes teadis ussisõnu". Loodame, et see on hellitus.

Üks asi, mida ei saa nimetada hellituseks, aga mida olen ammu tundnud, et pean tegema. Vähendama telefoni näppimist, vahtimist, chattimist, jõllitamist!!! Lülita välja mobiilne internet! Ja võta päevas korra, kaks see hetk kui istud seal! Kui vahid seal! Kui näpid seda! Ma ei anna palju lootust, aga ma pean hakkama saama, sest mul on jäänud tunne, et just see hetk kui ostsin nutitelefoni on mu eluenergia läinud alla poole. Mis tähendab, et keskendun vähem endale ja minu ümber olevale keskkonnale. Ma märkan vähem. Mõistan vähem. Ja mälu ja keskendumis võime on kahanenud. Abivahendiks tõmabsin endale katsetamiseks kaks äppi. "Moment" ja "Forest". Pikemalt nende kasutamiskogemusest räägin järgmises postituses.

Seitmes samm nullkulu poole:

Heegelda endale ise puuviljakotid! Mulle kingiti sünnipäevaks kaks puuvilja võrkkotti, mis minu nõudmistel ei tohtinud olla neoonsed. Nendest aga sain inspiratsiooni, et ei ole ju väga raske ise  heegeldada neid kotte. Lisaks leevendab heegeldamine stressi. Ülimõnus!




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Teeme koos puuviljakoti

Mulle kirjutas üks armas Reti, kes nägi selles Delfi videos minu puuviljakotte ja palus, et saadaksin juhendi, kuidas ma neid kotte teen. Ma olen juba neli päeva vaevelnud selle juhendi kirjutamisega, sest see pole üldse nii lihtne, kui ma alguses arvasin. Alguses mõtlesin et teen skeemi ja värki, aga lõpuks viskasin hiire nurka ja otsustasin, et näitan skeemis kuidas alustada aga lõpu peate heegeldama ainult juhendi abiga. Et midagi jääks, ka minu "firma" saladuseks, siis võib juhtuda, et teil ei pruugi juhendiga esimesel korral hästi välja tulla, see tähendab, et peate olema ka ise veidi loovad ja nuputama kuidas selle skeemi ja juhendi abiga kott valmis heegeldada. (Ma lihtsalt ei taha öelda, et ma ei osanud paremat juhendit kirjutada). Ja loomulikult vajadusel võite minu poole isiklikult pöörduda ja abi paluda. Vaja läheb: Heegelniiti ja heegelnõela (mina kasutasin suurust- USA 5 / Eesti 0.5) Kuidas heegeldada endale puuviljakott: Puuviljakoti alustamise skee

Tuul ja kliimaärevus

Eile oli siis see päev kui ma võtsin oma salongi juhendajat Priidut kuulda ja tegin koolist poppi. Nimelt ma olen Tallinnas vastu pidanud juba 4 kuud, aga vaikselt tekib kõigest taas tüdimus, kas novembrikuu pimeduse või millegi muu pärast, kes seda teab. Mainisin seda Priidule, et koolist juba vaikselt tüdimus, sest ma olen alates 7 aastasest saadik järjest koolis käinud- see teeb siis 17 aastat- see on suurem osa minu elust. Ja tahaks järjest enam olla lihtsalt üks suur täiskasvanud inimene, kes käib tööl, maksab üüri ja suudab endale ise söögi lauale osta ja ka valmistada. Igatahes Priit soovitas vahest poppi teha ja kool ikkagi ära lõpetada. Ja ma mõtlesin, et kui poppi teen, siis peaks aja kuidagi kasulikult ära kasutama ehk siis milleks mul kunagi väga aega ei jää - blogikirjutamiseks (ja muidugi veel umbes 99 asja, mida peaks võiks oleks armas teha) Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada täna. Ma olen märganud, et ma ei näe otseselt vaeva, et elada pakendi- ja plastikuvabal

Kapselgarderoob ja Marie Kondo

See postitus on inspireeritud ühest kindlast postitusest -  slow.ee . Kui olete huvitatud jätkusuutlikust elustiilist, siis soovitan seda lehekülge jälgida ka  Facebookis . Kõik algas eelmisel talvel - siis kui teadsin, et ma lähen mõne kuu pärast Austriasse. Ma olin veidi paanikas. Ma teadsin, et mul on üks suur kohver, kuhu peab mahtuma 23kilo asju aga mul on suur garderoob. Sealt ma pean valima natuke talveriideid, siis natuke kevaderiideid ja siis sinna otsa ka mõned kergemad suvehilbud. Saate isegi aru, et suvehilbud mahuvad kindlasti, aga kuidas ära otsustada, millised talveriided kaasa tulevad. Otsus oli väga lihtne. Ma pean valima ühe tooni ja kõik asjad lähtuvad sellest, et kõik sobivad kõigega. Mis te arvate, mis tooni ma valisin? Loomulikult must, mis varieerus halliga. Okei olin nõus, et üks kollane ja sinine kampsun võiksid ka olla väikesteks aktsientideks. Ülla-ülla. Pakkimine läkski mõne kuu pärast üpriski sujuvalt ja ilma väga suure paanikata. Aga mis selgus Austria