Otse põhisisu juurde

Teeme koos puuviljakoti

Mulle kirjutas üks armas Reti, kes nägi selles Delfi videos minu puuviljakotte ja palus, et saadaksin juhendi, kuidas ma neid kotte teen. Ma olen juba neli päeva vaevelnud selle juhendi kirjutamisega, sest see pole üldse nii lihtne, kui ma alguses arvasin. Alguses mõtlesin et teen skeemi ja värki, aga lõpuks viskasin hiire nurka ja otsustasin, et näitan skeemis kuidas alustada aga lõpu peate heegeldama ainult juhendi abiga. Et midagi jääks, ka minu "firma" saladuseks, siis võib juhtuda, et teil ei pruugi juhendiga esimesel korral hästi välja tulla, see tähendab, et peate olema ka ise veidi loovad ja nuputama kuidas selle skeemi ja juhendi abiga kott valmis heegeldada. (Ma lihtsalt ei taha öelda, et ma ei osanud paremat juhendit kirjutada). Ja loomulikult vajadusel võite minu poole isiklikult pöörduda ja abi paluda.

Vaja läheb: Heegelniiti ja heegelnõela (mina kasutasin suurust- USA 5 / Eesti 0.5)



Kuidas heegeldada endale puuviljakott:
Puuviljakoti alustamise skeem
  1. Heegelda kett  - 10 ahelsilmust. moodusta ring
  2. seejärel - 20 kinnissilmust


  3. 4 ahelsilmust, 19 ühekordset sammast vaheldumisi ahelsilmusega
  4. 4 ahelsilmust, topelt ja üksik ühekordsed sambad vaheldumisi kuni ring on peale tehtud
  5. jätka kuni oled saavutanud soovitud laiusega kotipõhja. Kotipõhja laius võib mõjutada üleüldist koti laiust. Mida vähem ringe teed, seda kitsam on ka kott. Kui kotipõhi hakkab liialt lokkima, vähenda topelt sammaste arvu või jäta topelt sambad tegemata. Antud näidisel tegin 4 ringi.

  6. Edasi jätka 3-ahelsilmuste kettidega, kinnitades kinnissilmusega ja jättes vahele 2 sammast. 
  7. Järgmine ring 5-ahelsilmust ja kinnita kinnissilmusega eelmise ringi ketikese keskele
  8. Siis 7-ahelsilmust.
  9. edasi võid jätkata 8-10 ahelsilmuste kettide loomisega. Soovi korral võid ka pikemad ketid heegeldada. Näiteks 15 ahelsilmust. Oleneb kui tihedat kotti vaja on.

  10. Kui näed, et umbes poole koti suurune osa on heegeldatud, võid ahelsilmuste arvu taandama hakata. Järgmine ring näiteks 8-ahelsilmust (2-4 ringi), siis 7 (2-3 ringi) ja siis 5 (2-3 ringi). 
  11. Kui oled jõudnud 5 ahelsilmuste rea heegeldatud, siis järgmine rida heegelda läbi kinnissilmustega, kuid kui soovid sangadega kotti, siis heelgelda vahepeale 20 ahelsilmustega kett ning kinnita see jättes vahele umbes 3 cm. jätka kinnissilmustega kuni oled jõudnud teise sanga alguseni. seda saad kontrollida kui koti pooleks voldid ja jälgid kus on rea algus punkt ja kuhu tegid esimese sanga. 
  12. Ja viimane rida on ühekordsed sambad - mina tegin sangale 35 ühekordset sammast. 
  13. Peida algus- ja lõpuniidid, ning valmis see ongi.


PS! Ole loominguline ja kindlasti ei pea minu juhendis näpuga järge pidama. 
Kannatlikku meelt ja nobedaid näppe! ;)

See on ka väga hea kingiidee. Olen heegeldanud ja kinkinud juba kolmele sõbrale. Üks sünnipäeva puhul ja kahele näitlejast sõbrale esietenduse puhul. Antud näidis puuviljakotti hakkab kasutama minu korterikaaslane. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Intervjuu Jaana Lotsmaniga: "No Poo"

Minu esimene intervjuu siin blogis tuleb ühe mu juuksurisalongis külastanud kliendiga. Jaana sattus minu juurde salongi läbi ühe facebooki grupi, kuhu ta oli postitanud küsimuse: “Kas keegi teab soovitada juuksureid, kes oskab DevaCuti juukselõikust teha?” Ja üks mu tuttav oli soovitanud mind, kuigi ta ise polnud veel minu juures lõikuselgi käinud. Olin temaga kunagi vaid varem rääkinud, et oskan lokke lõigata, kui vaja. Kas see just DevaCut on, seda ei oska lubada. DevaCut on vaid üks kindel meetod kuidas on võimalik lõigata lokke ning selle juurde käivad kindlad tooted, mida selle lõikuse juures kasutatakse. Millegi pärast lokke omavad neiud kasutavad seda mõistet iga lokkis juuste lõikuse puhul. Kahjuks paljud juuksurid ei oska tänapäeval lokke lõigata, sest pikka aega on olnud moes sirged juuksed, kui plahvatuslikult kiiresti on muutunud lokid taas popiks. Ja mida loomulikum seda ägedam! Minu suureks abiliseks lokkisjuuste lõikuse puhul on olnud kindlasti mu juhendaja Priidu, kell

Kapselgarderoob ja Marie Kondo

See postitus on inspireeritud ühest kindlast postitusest -  slow.ee . Kui olete huvitatud jätkusuutlikust elustiilist, siis soovitan seda lehekülge jälgida ka  Facebookis . Kõik algas eelmisel talvel - siis kui teadsin, et ma lähen mõne kuu pärast Austriasse. Ma olin veidi paanikas. Ma teadsin, et mul on üks suur kohver, kuhu peab mahtuma 23kilo asju aga mul on suur garderoob. Sealt ma pean valima natuke talveriideid, siis natuke kevaderiideid ja siis sinna otsa ka mõned kergemad suvehilbud. Saate isegi aru, et suvehilbud mahuvad kindlasti, aga kuidas ära otsustada, millised talveriided kaasa tulevad. Otsus oli väga lihtne. Ma pean valima ühe tooni ja kõik asjad lähtuvad sellest, et kõik sobivad kõigega. Mis te arvate, mis tooni ma valisin? Loomulikult must, mis varieerus halliga. Okei olin nõus, et üks kollane ja sinine kampsun võiksid ka olla väikesteks aktsientideks. Ülla-ülla. Pakkimine läkski mõne kuu pärast üpriski sujuvalt ja ilma väga suure paanikata. Aga mis selgus Austria